perjantai 18. toukokuuta 2012

Tässä minä, Blenmarin Sir Harry nyt olen

Tää kuva otettiin viime kesänä Lappeenrannassa meidän mökillä.

Mun isän nimi on Blenmarin Unique Sir "Sakke"
ja äidin nimi on Blenmarin Natty Natalie "Ramona"
Mulla on kuusi sisarusta. Olen rodultani Cavalier kingcharlesinspaniel. Olen väriltäni ruby, mutta värivirheinen. Mulla on siis valkoista mahassa ja leuassa. Pienempänä oli myös sellanen hauska salama kuvio kirsun yläpuolella.

Tästä pääset kennel Blenmarinin kotisivulle.

Kuvia:

 Ups, vähän pieni kuva tuli :D

 Pikkusiskon leluja.




 Suunnilleen 1 vuotiaana Harry oli tosi hyvä poseeraamaan kuvissa. Harmi, ettei ole niitä kuvia tallella :(



 Hartsan lempparilelu oli toi ankka. Se sano "kvaak" aina kun siitä puristi. No sitten se meni rikki ja Harry oli tottakai surullinen :D

 Harry raahaa aina systerin vaatteet mun sängylle. Mä vien niitä päivittäin siitä pois. Onneksi Harry ei tee sitä enää kovin usein.



 Hahaa, vanukaspurkki. Aikasi on koittanut!


Lopulta se vanukaspurkki tippui lattialle.

-Harry

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti